Zamieszczone przez maxpaynemm
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Jeździłem na takich Michelinach tylko na 18, cicha dobra guma, dobrze trzyma na mokrym natomiast nic nie wiem na temat conti.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
szokujące, civic 90KM, 195/50/15 - nie da się na tym zahamować na mokrym... (barum bravuris 2)Zamieszczone przez cysterniarzOd nowości przejechałem 1500km jesienią w deszczach i nie miałem ani razu uślizgu na łukach czy wyjeżdżania przodu.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No dla mnie też szokujące. Może 4x4 inaczej jeździ na mokrym, i szerokość gumy też ma znaczenie, ale hamuje podobnie i u mnie niespodzianek z tym związanych nie było. (czasem jeżdżę jak kapelusz a czasem towarzyszą awaryjki przy zwalnianiu :diabelski_usmiech ).Zamieszczone przez szkodanie da się na tym zahamować na mokrym
Wiadomo że każdy ma inne oczekiwania, ale rozpatrując zakup pod kątem mokrej nawierzchni to celowałbym w zupełnie co innego (np uniroyal), więc wszystko zależy od stylu jazdy i upodobań kierownika
w teście adaca http://www.netcar.pl/x_C_X__P_TESTY.html?XP=21
wypadają na mokrym na = z:
nokian v
goodyear excellence
i lepiej niż
michelin energy saver
Komentarz
-
-
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Barum/Bravuris-2.htm tutaj macie zbiór innych testów którym została poddana omawiana opona.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesmaxpaynemm ja bym brał Continentale. Dla mnie Micheliny są porządnie przereklamowane.No to mi pomogliscieZamieszczone przez piramidaJeździłem na takich Michelinach tylko na 18, cicha dobra guma, dobrze trzyma na mokrym natomiast nic nie wiem na temat conti.
Koledzy pytanie z innej beczki.
Czy zimówki lepsze kierunkowe czy asymetryczne ???
Komentarz
-
-
Powiem tak. Jeździłem swego czasu na GUG 6, a teraz na Vredestein ST 3 ( na tym samym aucie oczywiście ). I na Vrednych jazda jest po strokroć lepsza niż na GUG 6, a przecież obie te opony są kierunkowe. Tak więc moim skromnym zdaniem nie wzór bieżnika jest tu ważny a skład mieszanki. Na asymetrycznych nie jeździłem.
Komentarz
-
-
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
ja czytam praktycznie tylko testy ADAC i jeszcze się na nich nie zawiodłemZamieszczone przez raventesale jest to chyba jedyny test tej opony i trudno wyciągać według mnie wnioski po 1 teście
żeby nie było, że zachęcam do kupna Apollo :idea:
natomiast większej ilości testów tej opony bym się specjalnie nie spodziewał jak i wielkiej ilości opinii użykowników (które, między nami mówiac, są w większości gówno warte)
[ Dodano: Czw 14 Mar, 13 07:54 ]
trza na indyjskich stronach szperać pewnie :szeroki_usmiechZamieszczone przez raventesPoza tym nie mogę znaleźć jakichkolwiek opinii użytkowników tej opony.
[ Dodano: Czw 14 Mar, 13 08:07 ]
no i te nexeny :shock:
ceną miażdżą już zupełnie wszystko...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Tylko że 1 test nie jest wyznacznikiem ( przynajmniej dla mnie )
A co do Nexenów to chyba jest to mocno przeciętna opona http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N8000.htm
Komentarz
-
-
ten "test", który wrzucasz to opinie użytkowników, kompletnie niewiarygodna rzecz (tym razem jak dla mnieZamieszczone przez raventesTylko że 1 test nie jest wyznacznikiem ( przynajmniej dla mnie )
A co do Nexenów to chyba jest to mocno przeciętna opona
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N8000.htm
), w którym rzeczone gumy mają 80% dla wet grip i 80% ponownego zakupu -> sporo jak na "mocno przeciętną oponę" (jak dla mnie oczywiście), no ale na tym właśnie polegają testy użytkowników, można przypuszczać, że ten kto kupił nexeny, do tej pory kupował używane łyse opony, albo zawsze jeździł na oponach z najniższej póły cenowej co często wiąże się niestety z jakością, punkt odniesienia definiuje ocenę.
Wracając do Apollo, których, ponownie zaznaczam, nikomu nie polecam, to ja je sobie jednak zapamiętam, i jak mi dupsko ściśnie (bo jednak nie byłby to mój "wolny" wybór nie patrząc na fundusze) to niewykluczone, że pozwolę je sobie przetestować, jak widać w ADAC są sporo wyżej od moich Rainsportów 2, które chętnie na próbę bym zmienił na ten indyjski wynalazek, bo Uni oceniam właśnie jako "mocno przeciętne" i przereklamowane niestety - internecikowe opinie o nich raczej dobre, a może się mylę?
Will the Uniroyal RainSport 2 suit your car? Find the best tyre for your car read 225 reviews for Uniroyal RainSport 2 and compare to other High performance tyres
Warto mieć w odwodzie coś taniego i dobrego (vide moje ukochane eskimo s3
) o ile to coś jest rzeczywiście tanie i dobre :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
chyba się nie do końca rozumiemy, dla mnie to, że chińskie opony Nexen, w ogóle łapią się na jakikolwiek europejski test i nie są w nim na dole, pod czerwoną kreską to już jest :shock:Zamieszczone przez raventesWystarczy kliknąć
a te testy pod tabelką, to znam, ale co z nimi :?:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
niestety, jakoś mało testów długodystansowychZamieszczone przez fernandoco się będzie działo z taka opona po jakimś czasie i zużyciu bieżnika...
tutaj kłaniamy się zaufanym userom na przykład z forum OCP
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Musiały dostawać ostro po d... :diabelski_usmiechZamieszczone przez MajowyOgólnie opony Conti serii SportContact wyglądają dobrze jak są nowe. Bardzo szybko jednak ulegają degradacji wizualnej (wyglądają na znacznie bardziej zużyte niż są w rzeczywistości). Opona ma bardzo dobrą przyczepność, co niestety jest również okupione szybkim zużyciem bieżnika.
..... Jednak na aucie kolegi po trzech sezonach (focus przebieg ok 15 tys/rok) guma wyglądał jakby miała z 10 lat, chociaż bieżnik jeszcze był.
Poniżej moje przejechały dokładnie 67 tys km w 4 sezony (prod. 4208)
Jak ktoś chętny to sprzedam bo już zamówione Dunlopy BR
Załączone pliki
Komentarz
-

Komentarz